maandag 4 mei 2015

Feest bij My Bestie's Friendship.....

Hallo Allemaal,


Hoeraaaa.... we hebben deze maand FEEST bij My Besties Friendship,
Want we vieren dat we nu een jaar de Challenge doen.


En bij zo'n feestelijke maand hoort natuurlijk ook een leuk thema, en wel VERJAARDAG!
Tja, en verjaardagskaarten maken is altijd leuk natuurlijk.
Ik heb dan ook een leuke creatie gemaakt die perfect bij dit Thema past:


Op het Blog kunnen jullie ook meedoen en je eigen verjaardagskaart plaatsen.
Daar kunnen jullie ook weer een leuke prijs mee winnen!!
Maarrrr...............
Daar komt bij dat wij Teamleden ook een PRIJSJE weg mogen geven eind deze maand.
Jaaa... dat is natuurlijk wel heel erg leuk!
Want bij deze Verjaardag gaan we weer een leuke BLOGHOP doen!
Uit alle reacties die ik deze maand op mijn kaart en de Reminder kaart krijg, mag ik een heuse Bestie digi weggeven.
Laat dus een reactie achter en je doet mee met de Verloting voor de digi.
Het zou dus erg leuk zijn veel reacties te krijgen, en uit de leukste kies ik dan een winnaar.
De winnares krijgt dan van mij deze digi toegestuurd:


En wat nu nóg leuker is.... is dat élk teamlid van ons dit doet op haar blog.
En ieder haar eigen Bestie digi heeft om weg te geven.....
Dit zijn mijn Team leden:
Anja                     Elise

        Andrea                       Sonja       

   Sandy                        Willy 

Heike                        Mia

    Sabina                     Ginette

De Blog Hop eindigt op 28 Mei om 24:00 uur.
Dus: Laat een reactie achter en ná 28 Mei
maak ik de winnares bekend!
En op het Blog 
My Besties Friendship kunnen jullie dus met een eigen gemaakte kaart ook nog een prijsje winnen!

Voor de vlaggen die ik gemaakt heb zal ik jullie nog even vertellen hoe ik deze gemaakt heb.

Benodigdheden:
  • Rood en lichtblauw kaart karton
  • Scrap FD 04 van Studio Light
  • Basis FD 184 van Studio Light
  • Easy FD 451 van Studio Light
  • Stap FD 1337 van Studio Light
  • Bestie digi
  • Verbandgaas
  • Stempelinkt
  • Lint
  • Vlaggenlijntje met tekst + een touwtje
Via Afbeeldingen op internet kun je veel vlaggen vinden.
Kies een leuke uit, sla hem op en print hem uit op de maat die jij wilt.
Mijn vlaggen zijn 19 cm hoog, dat is incl. de vouwrand.
Je houdt een vlag van 16,5 cm over.
Neem de vlag over op je rode en blauwe kaart karton.
Ril de vouwlijn.
Ik heb bij deze vlaggen de Flower Delight lijn van Studio Light gebruikt.
Dit is een vrolijke frisse lijn die heel mooi hier bij past.
Neem je Scrap FD 04 en je Basis FD 184 en neem daar dan ook de vlag op over.
Deze maak je een halve cm in omtrek kleiner dan je kaart kartonvlag.
Bewerk de randen met stempel inkt.
Neem een vlaggen lijntje met tekst, of maak deze zelf.
Ik heb de mijne zelf gemaakt met een tekenprogramma.
Daarna uitgeprint op het design papier en uitgeknipt.
Maak een paar kleine gaatje in de hoekjes en vlecht er een touwtje doorheen.
Plak de lijntjes aan de achterkant van je scrap en basis papier vast.
Dit kan met dubbelzijdig tape.
Plak de vlaggen op de rode en lichtblauwe vlag.
Neem je Bestie Digi en kleur deze mooi in.


Mijn Bestie is een gratis digi geweest, dus ik heb hier helaas geen link van.
Knip je digi netjes uit en plak hem op de middelste vlag, onder het tekst lijntje.
Neem dan de vellen Easy FD 451 en Stap FD 1337 van Studio Light.
Haal hier een aantal leuke plaatjes uit.


Plak achter de 2 grootste plaatjes een stukje gerafeld verbandgaas.
Dit geeft een speels effect op de kaart.
Plak daar achter 2 labels. 
Bij de linker vlag heb ik gele en bij de rechter vlag heb ik groenige labels geplakt.
Versier nu je vlaggen met wat plaatjes die je uit de vellen gehaald hebt.
Door 3D kit te gebruiken bij het opplakken, krijg je leuke hoogte verschillen.
Maak nu boven in de hoeken van de vlaggen een gaatje.
Haal hier een lintje doorheen.
Vouw nu de vouwlijn om het lintje, en plak deze vast.
Nu heb je gelijk je lintje vast zitten en kan daar niks meer mee gebeuren.
Ik heb gekozen om 3 vlaggen te maken, maar je kunt natuurlijk ook meer doen.

Je vlaggen zijn nu klaar.

Ik hoop dat jullie het weer een leuke creatie vonden.
En komen jullie ook op ons blog My Besties Frienship kijken!!
Daar staan nog meer mooie creaties die mijn andere teamleden gemaakt hebben.
En ook daar is dus een prijs te winnen!!
Dus kom gauw kijken!!





14 opmerkingen:

  1. Was für ein fantastischer Geburtstagswimpel, ach du hast ihn so wundervoll gestaltet liebe Anita....und es ist so schön, dich als Teamkollegin zu haben, danke für die Zeit.

    Ich wünsche dir eine guten Wochenstart, liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita, so tolle Wimpel hast du gemacht! Lg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anita,
    deine Wimpelkette ist ein absolutes Geburtstags-Highlight!
    Die frischen Farben mit dem süssen Motiv passen sehr gut zusammen.
    Schön mit Dir im My Besties Friendship-Team zu sein!
    Liebe Grüße von Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita,
    die Wimpelkette gefällt mir sehr gut und paßt genau zu Eurem Geburtstag, Weiterhin viel Spaß
    LG Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful banner! So cute

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita

    Je vlaggen zijn echt schitterend! Eeen feestje om naar te kijken.

    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anita.... erst einmal ein dickes DANKE dass du uns im Team mit deinen schönen Werke unterstützt...
    Deine Wimpelkette ist der hammer... echt super klasse.

    Lieben Gruß
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Danke - Thank you - Dank je wel!!
    Wat een leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee!! Ziet er erg gaaf uit!!

    Fijn weekend!
    Groetjes teamgenoot Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow was für eine tolle Idee und Gestaltung.
    Super.

    Lg Susann

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt dames voor de reacties!! Morgen maak ik de winnares van de Bestie Digie Bekend!! :D

    Herzlichen Dank für die reactionen!! Morgen werde ich den Gewinner der Bestie Digie bekannt machen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt dames voor de reacties!! Morgen maak ik de winnares van de Bestie Digie Bekend!! :D

    Herzlichen Dank für die reactionen!! Morgen werde ich den Gewinner der Bestie Digie bekannt machen !!

    BeantwoordenVerwijderen