dinsdag 17 januari 2017

Eerste kaarten van dit jaar



Hallo Allemaal,

Zo, ik heb de draad maar weer eens opgepakt en ben weer begonnen met mijn kaartjes.
Ik had nog een aantal liggen die ik met de Kerst al geborduurd had, ze moesten alleen nog afgemaakt worden.
Dus er maar eens voor gaan zitten.
De plaatjes zijn van Marij Radher, ik blijf ze erg leuk vinden om mee te werken.
Vooral omdat er in die plaatjes van haar vaak zoveel humor zit.

Onderstaande kaart heb ik geborduurd met een borduurpatroon van Stitch and Do Cards Only setje 3.

Onderstaande kaart heb ik gemaakt met een borduurpatroon van Sjaak van Went en komt uit Hobbydols 162


En voor onderstaande kaart heb ik een patroontje van Christa Uithol gebruikt, n.l. Borduur/Snijpatroon 98

De plaatjes komen uit het pakketje van Marij Radher dus en wel 3D in Concert.
Het ;leuke van deze pakketjes is dat de teksten die je gebruiken wilt er in verschillende talen bij zitten.
In de pakketjes zit karton, een stikkervelletje, foamblokjes, het boekje met de knipvellen en andere bijbehorende plaatjes die je gebruiken kunt en een boekje met achtergrond velletjes.
Het enige jammere van dit boekje vind ik dat ze dubbelzijdig is.

Gebruik je dus 1 kant van het velletje kun je de andere kant niet meer gebruiken en dat vind ik jammer.

Nou, de kop is er weer af, er zullen ongetwijfeld meer kaarten en creaties komen dit jaar!
Ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden!



Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:


  1. Oh wat ben je weer super goed bezig zeg,
    dit zijn hele leuke en vrolijke kaarten geworden,
    mooi geborduurd ook ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD) }

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Jaa de boel maar weer eens opgepakt, vanmorgen nog even een nieuw pakketje van haar meegenomen :)

    BeantwoordenVerwijderen