Free background from VintageMadeForYou

zondag 8 januari 2017


Hallo Allemaal,

Ik ben aan de late kant ik weet het, maar tóch wil ik iedereen een heel goed 2017 wensen.
Laat het een jaar worden vol creativiteit, gezondheid en goede dingen!!
Mijn 2016 was een zéér bewogen jaar met héélllll vééllll teleurstellingen, en nóg steeds, dus ik ga zeker voor een beter jaar nu.
Ook dit jaar zal ik hier weer regelmatig mijn nieuwe creaties plaatsen.
Hopelijk komen daar weer leuke reacties op!
De laatste tijd was het wat stil hier met reacties, en ik vind het toch wel erg leuk om te lezen, hoor!! hahaha


Ik wens iedereen alle goed voor 2017 toe en graag Tot Ziens hier op mijn blog!!


4 opmerkingen:

  1. Ook van mij nog een gezond en creatief 2017 Anita, momenteel bezig met DT opdrachten en nog niet echt met andere creaties, komt iedere keer wat anders tussen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea, dank je wel!
    Ja ik heb ook nog niks anders gedaan, maar hopelijk gaat dat nu ook weer komen.
    Was ook een beetje inspiratie loos eigenlijk.
    Nieuw jaar nieuwe kansen hè......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou idd, dat geldt voor mij ook, ik ga ook voor een beter
    jaar. Gelukkig hebben we onze hobby waarin we ons lekker
    kunnen uitleven en gedachtes kunnen verzetten.
    Op een goed jaar !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, Ericam daar weet jij inderdaad over mee te praten!
    Ik hoop dat 2017 voor jou ook een beter jaar wordt en je je weer lekker op je hobby kunt richten en je gezondheid ook beter zal worden!!

    BeantwoordenVerwijderen