Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 2 mei 2017

60 jaar getrouwd.....


 Hallo Allemaal,

Als je gevraagd wordt een kaart te maken voor een 60 jarig huwelijk is dat natuurlijk een hele leuke uitdaging.
Dus aan het zoeken gegaan wat ik zou gaan doen, en her en der ideetjes op gedaan.
Uiteindelijk was ik er uit.
Dit is het resultaat en zal hieronder beschrijven welke materialen ik gebruikt heb:


Omdat het een wat grotere kaart moest worden, heb ik de mask van Dutch Dobadoo Frame Rechthoek nr 03 vergroot tot 25 cm.

Daarna overgetekend op een kraft linnen karton en uitgeknipt.
Daarna een maat kleiner uit 2 kleuren scrappapier van Studio Light van de Vintage lijn geknipt.
De cijfers 60 komen ook van een Shape mal van Dutch Doobadoo en ook die heb ik uit het kraft linnen karton en het roze scrapvel van de Vintage serie geknipt.
De randen van de cijfers en de 2 maten uit de scrapvellen heb ik met roze en lichtbruine stempelinkt bewerkt.
Omdat Studio Light zulke leuke Romantic Picture plaatjes heeft heb ik 2 plaatjes uit het vel RP SL 46 gebruikt.



Daarnaast heb ik nog een aantal stansmallen gebruikt van Joy! Craft (6002-0278 en 6002-0304 en de 6002-0331) en Marianne Design.(LR 00157, de LR 00192, de LR 00227, de LR 00228)



Onder het plaatje links-onder en de bloemencompositie heb ik een breed creme lint geplakt.
De filmstrip en de Ovaal stans heb ik bewerkt met een beetje bruine inkt.
Dat geeft toch net iets meer effect aan de stansjes.
In het midden heb ik met verschillende takjes en blaadjes een bloemencompositie gemaakt.
Bovenin een organza strik met een splitpen en kralen kettinkje, nog een hartje en 2 ronde cirkels, en de kaart was klaar.


Nu maar hopen dat de kaart in de smaak gaat vallen, maar dat zal vast goed komen.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden te lezen hoe ik deze kaart gemaakt heb en met welke materialen.
Ben wel benieuwd wat jullie ervan zouden vinden!




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen