Free background from VintageMadeForYou

maandag 5 juni 2017

Mooie vlinders......

Hallo allemaal,


Zoals elke nieuwe maand begint ook deze maand op ons Duitse Blog Friendschip Challenge met een nieuw thema.
Deze maand is dat het thema DIEREN.


Ik ben gek op vlinders en heb daarom deze gebruikt op de kaart die ik gemaakt heb.
Het hoort ook zo bij de komende zomer vind ik altijd, en zijn mooie dieren om naar te kijken.
Sommige vlinders hebben prachtige kleuren.
Dit is de kaart die ik er mee gemaakt heb:



Ik heb voor deze kaart een mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Deze trek je over op je kaart karton en knip je uit.
Evt. potlood lijntjes nog even uitgummen.
Daar heb ik 2 maten scrapvellen opgeplakt.
Het plaatje wat ik gebruikt heb komt uit 1 van de stansblocken van Studio Light.
Deze heb ik op een Joy Crafts design mal geplakt.
De mal heb ik met wat groene stempelinkt bewerkt.
Bovenin de 2 scrapvellen heb ik eerst een Organza strik met een bloemetje gemaakt.
Daarna heb ik de vellen op het kartkarton geplakt.
Nu blijft de bloem met de strik ook gelijk goed zitten.

De stans met bloem plak je dan op je kaart met nog een paar leuke kleine plaatjes erbij.
Daarna heb ik nog een vlindervel van Janneke Brinkman-Salentijn gebruikt.
Deze is ook van Studio Light.
Her en der heb ik enkele vlinders op de kaart geplakt.
Nog een paar Plakparels erbij en je kaart is klaar.

Op ons Duitse blog Friendship Challenge staan ook de kaarten die mijn teamleden gemaakt hebben.
Komen jullie een kijkje nemen!
En het zou ook leuk zijn een reactie achter te laten op mijn kaart.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen